سایت عکس و عکاسی فوتو سایت

دانلود آلبوم روزهای ترانه و اندوه -فرامرز اصلانی-Faramarz Aslani-Roozhaye Taraneh o Andooh
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 432
نویسنده : لئو

فرامرز اصلانی آهنگساز، نوزانده (گیتار و سه‌تار) و خوانندهٔ موسیقی پاپایرانی است.

 

اصلانی فارغ‌التحصیل رشته روزنامه‌نگاری از دانشگاه لندن است. او ترانه‌ها و موسيقی‌اش را عمدتآ خود می نويسد. و آن را به همراه سبك مخصوص گیتار و آوازش اجرا می‌كند.

 

وی پس از پايان تحصيلات به روزنامه‌نگاری پرداخت و مقالات بسياری را به زبان های انگلیسی و فارسی منتشر كرد. سپس به ایران بازگشت و فعالیت خود را یكی از دو روزنامه معتبر انگلیسی آن سال‌ها در ايران به نام Tehran Journalآغاز کرد. در سال ۱۹۷۷ او مورد توجه رئيس كمپانی CBS در تهران قرار گرفت و نخستين مجموعه از آثار موسيقي خود را تحت عنوان دلمشغولی‌ها به همراه كمپانی CBS منتشر كرد كه به سرعت توانست جزو پرفروش ترین آثار موسیقی در آن سال قرار گيرد.

 

پس از انقلاب سال ۱۹۷۹ او به همراه خانواده‌اش ایران را ترك کرد و در انگلستانسكنی گزید. در آنجا به طور هم‌زمان فعاليت‌های مطبوعاتی و موسیقایی‌اش را پی گرفت. هر دو فرزند او به نام‌های فدرا و ركسانا نيز مثل پدر در حوزه موسیقی فعالیت می‌كنند. یکی از مهم‌ترین آثار اصلانی که در ایران هم به شهرت فراوانی رسید آلبومروزهای ترانه و اندوه بود.

 

صدا و تکنیک خوانندگی او از دیگر خواننده‌های هم‌نسل خود متفاوت است و صدایش از بخش درونی حنجره به نرمی ادا می‌شود که در آخر ممتد و لرزان می‌شود.همچنین گاهی فراز وفرودهایی به صدای خود می‌دهد.اصلانی این کار را به بهترین شکل انجام می‌دهد.

 

موسیقی فرامرز اصلانی در داخل ایران اجازه پخش ندارد. اما برخی آهنگ‌های او از جمله الا ای آهوی وحشی کجایی با شعری از حافظ بارها از رادیوی جمهوری اسلامی ایران پخش شده‌است.

 

 

رمز فایل در صورت نیاز : asandownloadak.lxb.ir

 



:: موضوعات مرتبط: مالتی مدیا , صوتی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








<-Text3-> <-Text2->