سایت عکس و عکاسی فوتو سایت

دانلود انتقال برنامه ها به کارت حافظه - enteghal barname-be karte hafeze
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 782
نویسنده : لئو

یکی از مشکلات اصلی کاربران دارای اسمارت فون های اندرویدی مواجه شدن با کمبود حافظه می باشد به گونه ای که با نصب چندینبازی اچ دی حافظه ی گوشی تمام شده و دیگر نمی توانند بازی های دلخواهشان را نصب کنند! امروز قصد معرفی یکی از بهترین برنامه های انتقال فایل های نصبی و دیتای آن ها از حافظه به اس دی کارت (مموری) با نام FolderMount Premium را داریم که با داشتن آن می توانید به آسانی و با چند کلیک ساده همه ی اپلیکیشن های خود را به حافظه ی اکسترنال انتقال دهید، حافظه ی اصلی گوشیتان را خالی کنید و تا می توانید بازی های حجیم را بدون هیچ مشکلی نصب کنید و دیگر نگران مواجه شدن با کمبود فضا نباشید.

از طرفی بیشتر برنامه ها و بازی ها به صورت پیش فرض دیتای خود را در حافظه داخلی گوشی ذخیره می کنند و خیلی ها گزینه ای برای انتقال دیتا به مموری کارت را ندارند که این باعث می شود با گذشت زمان حافظه داخلی پر شده و مجبور شوید برنامه هایی را که دوست دارید برای نصب برنامه های جدید حذف کنید! چاره ساز اینجاست برنامه ی FolderMount به شما این امکان را می دهد در محیطی ساده دیتای برنامه ها را به حافظه خارجی بفرستید.

برخی از ویژگی های برنامه FolderMount Premium اندروید :

* امکان انتقال فولدرهای SD بر روی مموری کارت گوشی شما

* جابجایی دیتاهای بازی ها و برنامه ها با سرعتی بسیار بالا

* دارا بودن یک محیط کاربری بسیار ساده و بدور از هرگونه ابهام

* پشتیبانی کامل از تمام گوشی های اندرویدی از 2.3 تا 4.2.2

* قابل نصب برروی همه ی گوشی های اندروید روت شده (ROOT)

نرم افزار FolderMount Premium به صورت رایگان عرضه شده است و دارای امتیاز 4.5 از 5.0 می باشد که با آن می توانید تنها 3 برنامه را به حافظه خارجی انتقال دهید! و اما … ما امروز در asandownloadak.lxb.ir نسخه ی کرک شده ی نرم افزار کاربردی FolderMount Premium را برای شما قرار داده ایم که می توانید به صورت نامحدود به انتقال فایل ها مشغول شوید! برای مشاهده ی آموزش کار با برنامه با ما همراه باشید …

 تغییرات نسخه ی v2.8.2:

* رفع مشکل Samsung patch for 5.1.1 devices

 

 

 

رمز فایل : asandownloadak.lxb.ir



:: موضوعات مرتبط: اندروید , بهینه ساز , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








<-Text3-> <-Text2->