سایت عکس و عکاسی فوتو سایت

دانلود آسان همه چی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 487
نویسنده : لئو

SHAREit – شیر ایت یکی از بهترین، پرطرفدارترین و نام آشناترین نرم افزارهای انتقال و دریافت فایل با سرعتی باورنکردنی برای دستگاه های اندرویدی است که توسط کمپانی معروف lenovo به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و تا به این لحظه بیش از ده میلیون بار توسط کاربران اندرویدی برروی گوشیشان نصب شده است. با استفاده از این برنامه ی آسان می توانید با سرعت بالا به انتقال برنامه، بازی و فایل هایی تا حجم چند گیگابایت بدون هیچگونه محدودیت بپردازید! روش کار برنامه نیز بدون صورت می باشد که بدون هیچگونه اتصال وایرلس ارتباط شما با گوشی و یا کامپیوتر را برقرار می سازد و می توانید به رد و بدل کردن اطلاعات بپردازید. بدون شک برای شما نیز پیش امده است که بخواهید برای دوستانتان فایل حجیمی را ارسال کنید اما با بلوتوث بسیار وقت گیر خواهد بود همین الان با بلوتوث خداحافظی کنید و اپلیکیشن SHAREit را برروی گوشیتان نصب کنید و با سرعتی معادل چند مگابایت بر ثانیه بصورت کاملا رایگان به ارسال فایل بپردازید .


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , اندروید , تبادل دیتا , دانلود SHAREit 3 , 5 , 38_ww – نرم افزار عالی انتقال و دریافت سریع فایل اندروید ,



بازدید : 512
نویسنده : لئو

Google Translate خدماتی از کمپانی گوگل می باشد که با آن می توانید به ترجمه ی متن های خود و یا وب سایت ها بپردازید و متن دلخواه خود را زبان موردنظر مشاهده کنید. به دلیل محیط کاربری ساده و حرفه ای این سرویس و خدماتش آن را به عنوان یک ترجمه گر قدرتمند می شناسند و از طرفی چون توسط شرکت گوگل طراحی شده است ، اعتبار آن نزد کاربران بالاست. در این سرویس می توانید با کپی کردن و یا تایپ متن های خود آن را به 60 زبان زنده ی دنیا مشاهده کنید و قادر است به طور خودکار زبان متن شما را تشخیص بدهد. در سرویس گوگل ترانسلیت این قابلیت در اختیار شماست که متن ترجمه ی خود را به صورت صوتی گوش دهید .  سرویس مترجم گوگل نرم افزار رسمی خود را با نام Google Translate برای انواع سیستم عامل از جمله اندروید عرضه کرده است تا کاربرانی که به یک مترجم قوی محتاج اند بتوانند به راحتی از امکانات این سرویس در اسمارت فون اندرویدی خود به آسانی استفاده کنید.

 

 


:: موضوعات مرتبط: اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , اندروید , برنامه های کاربردی , مترجم ,



دانلود بازی اکشن Zombie vs Bullet 1.9
نوشته شده در پنج شنبه 1 بهمن 1394
بازدید : 496
نویسنده : لئو

با Zombie vs Bullet گلوله ها را به پرواز در آورید! Zombie vs Bullet یک بازی سبک تیراندازی است که برای پیش روی و کشتن تمام زامبی ها در آن باید به قوانین فیزیک توجه داشته باشید. هدف بازی ساده است، شما فقط باید زامبی ها را با کمترین تعداد گلوله ممکن بکشید. باید در هدف گیری مراقب باشید تا با یک گلوله، چند زامبی را از پا در آورید.با Zombie vs Bullet گلوله ها را به پرواز در آورید! Zombie vs Bullet یک بازی سبک تیراندازی است که برای پیش روی و کشتن تمام زامبی ها در آن باید به قوانین فیزیک توجه داشته باشید. هدف بازی ساده است، شما فقط باید زامبی ها را با کمترین تعداد گلوله ممکن بکشید. باید در هدف گیری مراقب باشید تا با یک گلوله، چند زامبی را از پا در آورید.


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , اندروید , بازی , دانلود بازی اکشن Zombie vs Bullet 1 , 9 ,



دانلود بازار اندروید – کافه بازار Cafe Bazaar 6.5.4
نوشته شده در پنج شنبه 1 بهمن 1394
بازدید : 1313
نویسنده : لئو

دانلود بازار اندروید 6.5.4 Cafe Bazaar به دلیل تحریم آی پی های ایران توسط گوگل کاربران ایرانی نمی توانند از نرم افزار Market استفاده کنند. نرم افزار کافه بازار اندروید Android Market که امروز برای شما آماده کرده ایم ایرانی و فارسی می باشد و تا حدودی در حد آندروید مارکت هست و در صورت داشتن اینترنت می توانید به راحتی و بدون محدودیت به دنیایی از نرم افزار و بازی دسترسی داشته باشید.


:: موضوعات مرتبط: اندروید , ,
:: برچسب‌ها: اندروید , برنامه , دانلود بازار اندروید – کافه بازار Cafe Bazaar 6 , 5 , 4 ,



بازدید : 576
نویسنده : لئو

MX Player یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای ویدئو پلیر برای گوشی های با سیستم عامل اندروید است که با داشتن آن برروی اسمارت فون خود دیگر نیازی به هیچ ویدئو پلیری نخواهید داشت چرا که تمام انتظاراتی را که از یک پلیر کامل دارید در MX Player گنجانده شده است. این ویدئو پلیر قادر است تمامی فیلم های شما با هر فرمتی که باشد را با کیفیت فول اچ دی پخش کند و در صورت داشتن زیرنویس آن ها را با وضوح بالا نمایش دهد. یکی از دلایل محبوبیت این ویدئو پلیر محیط کاربری یوزر فرندلی و زیبای آن است که هر کاربری را جذب خود خواهد کرد! ویدئوپلیرهای مختلفی برای اندروید عرضه شده است که تقریبا همه ان ها در سایت معرفی شده و در این میان ام اکس پلیر توانسته نظر کاربران سراسر جهان را به سمت خودش جلب کند و کاربران بیشتر شیفته کیفیت بالای ساخت این ویدئوپلیر شده اند چرا که ویدئوها را با بالاترین کیفیت ممکن نمایش می دهد! اگر به دنیال کامل ترین، ساده ترین و در عین حال حرفه ای ترین ویدئوپلیر اندرویدی هستید تحت هیچ شرایطی MX Player Pro را از دست ندهید . 


:: موضوعات مرتبط: مدیا پلیر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , اندروید , مدیا پلیر , دانلود MX Player Pro 1 , 8 , 2 – “ام اکس پلیر” بهترین ویدئو پلیر اندروید ,



بازدید : 536
نویسنده : لئو

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز 4.6 از 5 در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر غالب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , اندروید , بازی , دانلود Clash of Clans 8 , 67 , 8 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید ,



دانلود MakeupPlus برای اندروید
نوشته شده در پنج شنبه 1 بهمن 1394
بازدید : 513
نویسنده : لئو

MakeupPlus بهترین برنامه آرایش صورت برای سیستم عامل اندروید می باشد. با نصب و استفاده از این برنامه می توانید صورت و چهره خود را به صورت کامل سفارشی ساخته و آن را زیباتر جلوه دهید. به روش کامل حرفه ای آرایش صورت را آغاز نموده و در نهایت چهره خود را با آرایش غلیظ مشاهده فرمایید. تغییر در لب ها ، چشم ها ، بینی و صورت را با چشمان خود مشاهده نمایید. رابط کاربری این برنامه بسیار زیبا و شیک عرضه گردیده است. از این پس به مانند هنرمندان گریم کنید و زیبا به نظر برسید .


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , اندروید , برنامه , ویرایشگر , فتوشاپ , image , photo shop ,



دانلود آخرین ورژن برنامه ی چت انار Anar v2.1.2
نوشته شده در پنج شنبه 1 بهمن 1394
بازدید : 577
نویسنده : لئو

Anar اگه اهل چت و گفتگو هستید پیشنهاد میکنم حتما نرم افزار ایرانی انار رو انتخاب کنید . چت روم کاملا ایرانی انار تو همین نسخه های اولیه تونسته کاربرای زیادی به خودش جلب کنه و محبوبیت خوبی بدست.........


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: اندروید , برنامه , مسنجر , چت ,



مرجع اطلاعات دارویی Darunama – اندروید
نوشته شده در پنج شنبه 1 بهمن 1394
بازدید : 554
نویسنده : لئو

نرم افزار اندروید دارونما تمامی منابع و امکانات سایت بزرگ دارونما را برای استفاده راحت تر کاربران موبایل اندوید به صورت رایگان در اختیار قرار میدهد.
این نرم افزار کاملا رایگان بوده وبیش از ۱۰۰ هزار صفحه اطلاعات عمومی (فارسی) تخصصی (لاتین) و تجاری شرکت های دارویی را به کاربران ارایه میکند . با توجه به آنلاین بودن نرم افزار کلیه اطلاعات به صورت به روز در اختیار کاربر می باشد ...........


:: موضوعات مرتبط: پزشکی , ,
:: برچسب‌ها: اندروید , برنامه , کتاب , مقاله ,



اعلامیه ترحیم و سنگ قبر
نوشته شده در پنج شنبه 1 بهمن 1394
بازدید : 530
نویسنده : لئو

یک برنامه برای سرگرمی و شوخی با دوستاتون .. 
دو قسمت اعلامیه ترحیم روی دوربین و سنگ قبر دوقلو رایگان شد و دو قسمت اعلامیه ترحیم روی دیوار و سنگ قبر تکی با پرداخت درون برنامه ای و پرداخت هزینه کامل می شود...........


:: موضوعات مرتبط: اندروید , , ,
:: برچسب‌ها: اندروید , برنامه ,



<-Text3-> <-Text2->