سایت عکس و عکاسی فوتو سایت

دانلود آسان همه چی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 520
نویسنده : لئو

آیا در منزل و یا محل کارتان اجناس دست دوم بسیار زیادی وجود دارد که از آن ها استفاده ای نمی کنید ؟! برنامه ی فارسی دیوار را به شما پیشنهاد می کنیم. به اطراف خود نگاه کنید و هر کالایی که بدون استفاده هستند را روی “دیوار” قرار دهید و در سریع ترین زمان ممکن اقدام به فروش آن ها کنید ! تنها کافی است که پس از دانلود و نصب برنامه آن را اجرا کنید و با کلیک برروی گزینه ی + محصولات خود را برای فروش قرار دهید. برنامه ی دیوار شامل تعداد بسیار زیادی از آگهی هاست از انواع وسایل نقلیه گرفته تا انواع گوشی های موبایل …

 


:: موضوعات مرتبط: اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , اندروید , سرگرمی , تجارت , فروش ,



بازدید : 504
نویسنده : لئو

Zapya سریعترین ابزار انتقال فایل در جهان برای اندروید می باشد که توسط آن قادر خواهید بود با سرعت 2 مگابایت بر ثانیه دقیق 10 برابر سرعت 3G به انتقال فایل از طریق وای فای برای دوستان خود بپردازید . با این اپلیکیشن قادر خواهید بود هر آنچه را که در حافظه اسمارت فون خود دارید با سرعتی بالا ارسال کنید و یا به صورت گروهی به انتقال و دریافت فایل بپردازید . امکان ارسال و دریافت فایل ها، برنامه ها، بازی ها و تمامی اطلاعاتی ک برروی هر دو گوشی شما و طرف مقابل وجود دارد، در برنامه تعبیه شده است. اگر از کاربرانی هستید که دوست دارید اطلاعات گوشیتان را برای دوستانتان ارسال کنید همین الان با روش قدیمی بلوتوث خداحافظی کنید .


:: موضوعات مرتبط: اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , اندروید , دانلود Zapya 3 , 6 – نرم افزار ارسال سریع فایل با وایرلس برای اندروید ,



بازدید : 499
نویسنده : لئو

پس از معرفی کیبوردهایی برای گوشی های با سیستم عامل اندروید، امروز قصد معرفی کیبورد جدید و متفاوت کمپانی معروف گوگل با نام Google Keyboard را داریم که کیبورد پیش فرض اندروید را با امکانات بیشتری برای شما به ارمغان می اورد. با داشتن و نصب این صفحه کلید هوشمند برروی دیوایس خود می توانید در سریع ترین زمان ممکن بیشترین متن را بنویسید بدین صورت که برای تایپ کردن کافی است که انگشتتان را بر روی حروف مختلف کیبورد بکشید تا حرف تشخیص داده شود و نیازی به فشار نیست .


:: موضوعات مرتبط: اندروید , , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , اندروید , دانلود Google Keyboard 4 , 1 , 23157 , 2501950 – کیبورد اصلی گوگل اندروید ,



دانلود Google Play Store 6.0.5 مارکت رسمی اندروید
نوشته شده در یک شنبه 4 بهمن 1394
بازدید : 552
نویسنده : لئو

Google Play فروشگاهیست برای رفع تمام نیازهای شما ! این فروشگاه دارای بیش از ۴۵۰٫۰۰۰ برنامه، میلیون ها آهنگ و کتاب و هزاران فیلم می باشد. دریافت نمونه رایگان موسیقی و کتاب، مشاهده رتبه برنامه ها، بررسی و تصاویر یا تماشای تریلر فیلم ها توسط این برنامه امکان پذیر است. با این نرم افزار تمام برنامه ها و بازی های مارکت اندروید در اختیار شماست و می توانید برنامه های رایگان را با لینک مستقیم دانلود کنید و یا برنامه های پولی را خریداری کنید


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , اندروید , دانلود Google Play Store 6 , 0 , 5 مارکت رسمی اندروید ,



BlackList Pro 4.91 Paid دانلود نرم افزار لیست سیاه
نوشته شده در یک شنبه 4 بهمن 1394
بازدید : 540
نویسنده : لئو

BlackList Pro v4.91 Paid یک ابزار پیشرفته برای فیلتر و مسدود کردن تماس و اس ام اس می باشد. توسط این برنامه می توانید یک لیست سیاه ایجاد کرده و با گوشی اندروید خود در برابر مزاحمان ایمن بمانید. این یک برنامه بسیار ساده است، اما دارای ویژگی هایی غنی و قدرتمند برای مدیریت پیام ها و تماس های ناخواسته از هر کسی می باشد. شما می توانید با این برنامه تماس ها و یا پیام های ناخواسته را رد کنید و به آنها پاسخ ندهید.


:: موضوعات مرتبط: اندروید , امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , اندروید , BlackList Pro 4 , 91 Paid دانلود نرم افزار لیست سیاه ,



دانلود رایگان آخرین نسخه برنامه موبوگرام
نوشته شده در یک شنبه 4 بهمن 1394
بازدید : 580
نویسنده : لئو

موبوگرام، یک تلگرام غیررسمی با امکانات پیشرفته و باورنکردنی است و امکانات آن به سرعت در حال افزایش می باشد.

با موبوگرام، تلگرام را با امکانات ویژه تجربه کنید.

تا حالا روح شدن را تو تلگرام تجربه کردی؟
دوست داری آنلاین باشی ولی همه فکر کنن آفلاینی؟
دوست داری پیامهای خوانده نشده را بخونی بدون اینکه تیک دومش برای مخاطبت بخوره؟
میخوای بدونی چجوری میتونی مثل یک روح با دوستات چت کنی؟

میخوای از طریق جستجوی آیدی، دوستان جدید پیدا کنی؟
دوست داری از آخرین تغییر عکس دوستات با خبر بشی؟

کانال و گروه و .. زیاد داری و صفحه اولت شلوغ شده؟
دوست داری پیامها بر اساس گروه و کانال و شخص تفکیک بشه؟
دوست داری بدونی مدیر گروه کیه؟
دوست داری پیامهای دیگران را بدون اینکه نام پیام دهنده نمایش داده بشه فوروارد کنی؟
دوست داری در هر لحظه فهرستی از دوستان آنلاینت داشته باشی؟
دوست داری تلگرام را با یه ظاهر جذابتر تجربه کنی؟

از ظاهر تلگرام خسته شدی؟ میخوای بتونی خودت تمش را عوض کنی؟
نگران اینی که بقیه تو گوشیت سرک بکشن و شماره تلگرامت را بردارن؟

پس معطل چی هستی؟
همین الان موبوگرام را دانلود کن و از امکانات فوق العادش لذت ببر.

تازه زبان فارسی را هم پشتیبانی می کنه.


:: موضوعات مرتبط: اندروید , , ,
:: برچسب‌ها: دانلود اندروید , چت , سرگرمی , دانلود رایگان آخرین نسخه برنامه موبوگرام ,



دانلود بازی زیبای Monster Needs Water 1.1 برای اندروید
نوشته شده در پنج شنبه 1 بهمن 1394
بازدید : 569
نویسنده : لئو

توضیحات (ترجمه ماشینی)
هیولا کمک به پیدا کردن آب! فیزیک شگفت انگیز بازی! هیولا به آب نیاز دارد یک بازی پازل فیزیک بر اساس است. این است که در یک مکانیک بازی ساده ساخته شده است: پرتاب هیولای کوچک ما را به وان حمام. شما می توانید قدرت پرتاب با یک کلیک و یا انگشت لمس را کنترل کنید. تغییر جهت برای کمک به هیولای کوچک پیدا کردن water.Now در بازی ۹۰ سطح و ۶ آراء worlds.USERS: – & quot؛ من آن را دوست دارم! سادگی بسیار معروف! “- 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , اندروید , بازی , دانلود بازی زیبای Monster Needs Water 1 , 1 برای اندروید ,



بازدید : 566
نویسنده : لئو

Docs To Go – Premium Office Suite که در این پست از سایت asandownloadak.loxblog.com به معرفی آخرین و جدیدترین نسخه پچ شده و پرمیوم از آن می پردازیم نام یک نرم افزار فوق العاده بی نظیر و محبوب و مطرح برای سیستم عامل های مختلف است که توسط آن قادر به ویرایش و ساخت انواع و اقسام اسناد تحت آفیس یعنی Exel ، Access ، Word و PDF و  … هسنید .


:: موضوعات مرتبط: pdf خوان , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , اندروید , برنامه های کاربردی , نرم افزار فوق العاده آفیس اندروید ,



بازدید : 537
نویسنده : لئو

PhotoSuite 4 Pro نسخه ی چهارم اپلیکیشن عالی و پرطرفدار فوتوسوئیت از کمپانی معروف و نام آشنای Mobile Systems, Inc برای دستگاه های اندرویدی است که با نصب آن برروی موبایل خود می توانید یکی از کامل ترین و بهترین برنامه های ویرایش عکس با ابزارهای گسترده را داشته باشید! این اپلیکیشن علی رغم حجم بسیار کم خود تمامی ویژگی های کاربردی نرم افزار فتوشاپ از جمله ویرایش، ترکیب، کار با لایه ها، ماسک ها، افکت ها و … را شامل می شود و با آن می توانید در عرض چند دقیقه با ابتکار خود عکس هایی بسیار زیبا و خارق العاده را طراحی نمایید و در صورت مایل بودن ان ها را با دوستان و آشنایان خود در شبکه های اجتماعی فیسبوک، توییتر و .. 

 


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , اندروید , برنامه , ویرایشگر , فتوشاپ , image , photo shop ,



بازدید : 531
نویسنده : لئو

بدون شک همه شما نرم افزار Winrar مدیریت فایل های فشرده و فشرده سازی فایل ها را می شناسید؟! یکی از پرطرفدارترین و قدیمی ترین نرم افزارهای مدیریت فایل های فشرده از استودیوی RARLAB برای ویندوز که هم اکنون شاهد عرضه شدن نسخه یاندرویدی آن با نام RAR for Android هستیم! اگر از کاربرانی هستید که دوست دارید با موبایل خود همه ی فایل های فشرده با فرمتهای مختلف را از حالت فشرده خارج کنید (اکسترکت کنید) و یا به ایجاد فایل های فشرده بپردازید ما به شما اپلیکیشن عالی و فوق العاده ی RAR for Android را پیشنهاد می دهیم که با دارا بودن یک محیط کاربری بسیار ساده و زیبا تجربه ای جدید و متفاوت از برنامه های مدیریت فایل فشرده را در اندرویدفون شما به ارمغان می اورد.


:: موضوعات مرتبط: مدیریت فایل ها , ,
:: برچسب‌ها: اندروید , برنامه , دانلود RAR for Android 5 , 30 , Build 39 – برنامه وینرار اندروید ,



<-Text3-> <-Text2->